torsdag 9. juli 2009

Regn er deilig!

Er ganske sliten for tiden, for å si det mildt sakt. Jeg er da ikke vant med å sykkle. Og nå har jeg syklet vær dag denne uka (til og fra jobb). + hele veien til far (siden han er på ferie må jeg skjekke kattene) og tilbake :-O Fyyyy faen..det var ille! Hehe, men overlevde da :-) Men nok klaging fra min side. Far og co kommer hjem igjen i kveld (lørdag), så det blir koselig å se dem igjen :-) Før jeg stikker ut på by`n med venninner :-) Partey!!

Blir litt godt å komme seg ut litt å, etter bare å jobbet hele uka. Har da blitt litt trening på meg denne uka, ikke så mange som har dukket opp da :-/ Kjipe folk! Men, får håpe dem har en grunn da (f.eks fellesferie...) Og at dem kommer på trening ett par ganger før høsten...Ellers så mister dem så mye..Og da må de begynne heeelt på nytt igjen... Menmen...demses valg! Nå tror jeg den nye formen sitter ganske bra :-D Og det er kult! Men stikke å ordne meg jeg da :-P

Ha en fortsatt god helg :-)

-Stina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar