mandag 22. juni 2009

Singel, sol, sprit og faenskap! Herlig blanding ;-)

Har en veldig god grunn, denne gangen, for å ikke ha skrevet i det siste! Har vært syk i hele to uker. Begynner å bli mye bedre, så mye bedre at jeg skal begynne på treninga igjen på tirsdag :-D Det skal bli digg!! Har hatt influensa, halsbetennelse, øyebetennelse og feber... Ikke akkurat småttri skal jeg si deg. Menmen, har da overlevd :-) Men forholdet jeg har hatt, har ikke overlevd da... Fikk for liten tid sammen og så ikke så mye bedre fremover heller...+ vi hadde ikke så mye til felles. Så nå er jeg singel og lever livet igjen ;-D

Sverige igjen til helgen da :-) Kommer til å bli moro og veldig koselig! Og slitsomt ikke minst :-P hehe. Men, først skal vi ha avsluttningsgrilling på treninga på onsdag, det blir nok koselig :-) Sommerferie ja...tiden går fort. Klør meg i hodet og lurer på hvor tiden har gått! Uff...hehe..jaja.. Ikke så mye man får gjort med det..

-Stina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar